Ha en SUPER mars folkens!!!







;)



tirsdag 26. januar 2010

Suuuper start på dagen!

Snakk om å brå våkne! 
Hørte det banket på døra i mårrest..eller det var vel nermere midt på dagen, jeg lå i senga å tenkte "nei jeg gidder ikke stå opp å se hva det er" meeen så bynte det å demre litt....POSTMANNEN!!!!!
Da ble det fart på sakerne ja!!!  Fikk på meg det mest nødvendige,spurtet opp trappa å stormet ut å veivet med armene ....hehehe ! Han så meg heldigvis, så han hentet PAKKEN fra LOBELIA  til meg :):)  Sååå glad jeg slipper å kjøre helt inn til byen for å hente pakken ....hadde vært skjipt!  Meeen nå slipper jeg jo det...fordi jeg er suuuuper rask når det gjelder !!! :P hihi

I pakken fikk jeg et kjempe fint sølv/speil fat,et lite hjerte til å pynte stearinlys med og en ny mat skål til kattene mine Lissi og Madonna :)  Jeg skal prøve å få tatt noen bilder av kjøpene mine litt snere i dag.

Liker å våkne med en pakke på døra :) 

Klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar