Ha en SUPER mars folkens!!!







;)



lørdag 13. mars 2010

Litt tidlig ute...


...med påske "pynten" kanskje..!
Men syns det er helt greit at man tar frem påske pynten nå,påsken går jo så fort når den først kommer så..!


Dessuten har jeg ikke annen påske pynt enn disse små kyllingene og disse tegningene som jeg og dattra tegnet her om dagen :) 
Er ikke noe å si på tegneferdighetene i hvertfall!!
Syns hanen som dattra tegnet er førsteklasses og den skal rammes inn og henges på veggen!! :) den øverste..



Har forresten noen påskeduker,men dem skal jeg vente litt med før jeg legger dem på bordet.
Kan jo legge dem fram i allefall...:)


Ellers så har jeg vært litt sløv å blogget de siste 2 ukene,men har hatt et aldri så lite prosjekt på gang..
Har pusset opp yttergangen vår!!! Kan enda ikke fatte at det tok oss 7 år å få bort den grelle grønnfargen!!!


Her er jeg start klar!!!   Den fargen skal bort for evig og alltid....gud forby at den kommer på "moten" igjenn...men det er noe som sier meg at det gjør den nok ikke!!


Her er garderobe skapene slik dem var...og gulvet slik det var....

                            

Her er NY gangen vår !! :D
Er super fornøyd med resultatet  !!

                         

Gulvet...
                          

veggene...

                              

garderobeskapet...

Det ble en helt ny gang!!!! Så lyst,fint,ryddig og lekkert!
Så får vi se hvor lenge det varer da... :P Mangler endel knagger og slikt,men det kommer etterhvert.

Nå skal lørdagen nytes i fred og ro..så GOD HELG alle sammen!!! 

Må ta med et bilde av Cath som ble tatt i påsken i fjor..


Sånn !!! 

KLEM!!!

2 kommentarer:

  1. Ja d må e sei:) vart jo ein heilt ny gang:) Ska no va ærlig å sei at hain va no ikke akkorat lækker... Men no vart gangen nyyydele:) Deilig å få d lyst(,")

    Stooor klæm fra Lofoten(,")",)

    SvarSlett
  2. hahaha ja nei den va ikke akkorat lækker.. :P
    har stadi nåkko som må malest å årdnes...har ein tel gang som ska pussest opp i nærmaste framtid...i hvertfall i løpet av året :P Teng går ikke så fort her i huse ...hihi..men dæ bi!! ;)

    Stooor klæm i frå Toven C")

    SvarSlett