Ha en SUPER mars folkens!!!







;)



torsdag 25. februar 2010

Dagen i går..

Dagen i går bestod av........

Tv titting..
brøbaking..
snymåking..
og kveldskos..

Her kommer dagen i bilder selfølgelig ;)



Ellen DeGeneres show....!
Elsker den dama der....og hvis det er noen her i verden som skal bli ene hersker...
ja da stemmer jeg på Ellen!!!
Laugh,dance and conquer!!!



Så bakte jeg brød....!

Var fri for alt som het grovmel...så det fikk duge med litt kruskakli og havregryn denne gangen...
man tar det man har.. :)




Så måtte jeg ut å måke sny gitt...!

Det lavet ned i STORE dunger!!!!! Det liker vi IKKE!!!
Ahh..."drømme seg bort til vår og sommer..."
Har kommet litt til i dag da...men ikke så mye som i går heldigvis,og herren i huset sto for måkingen i dag!! phu..



Resten av kvelden ble det bare avslapping og kos  framfor tv`n og dataen...:)


I dag har jeg vært hjemme alene så å si hele dagen,Cath er på tur hjem nå i fra en veninne. Der har hun vært siden i går...blir godt å få henne hjem..må vel stå klar her med hostesaft og "vekk i morgen"..hun har fått så stygg hoste!
Så mens hun og gubben har vært borte har jeg vasket hus!!  :)
Nå er det strøkent her og det lukter grønnsåpe...herlig !!!

Så nå må bare helgen komme :D 

Ha en fin kveld alle sammen !

          KLEM...

1 kommentar:

  1. Har og sansen før Ellen:) sku og ha baka og shina huse, men d får vent litt.... kanskje litt rødding og støvtørking t kvel`n... bedre sent enn aldri:)
    Her ha d og snya nå inn i h....te... har sjokk her oppe... bruka ikke å bli så mye sny, men deilig m masse sny når d bære e finver og sol:)

    SvarSlett