Ha en SUPER mars folkens!!!







;)



mandag 15. februar 2010

Stjerne himmel :)

Slik ser det ut i stua mi i dag :) 
















Har stjernehimmel midt på dagen ...fint skue når man ligger på sofaen med hodepine!! :)
















Er denne "lille" støvete "disko kula" som lager stjernene i taket....pluss en nydelig stor sooool som skinner inn i stua :D:D  sol det liker vi!!!! 
Mindre glad for alt støvet som plutselig blir veldig synlig da ..men men ...:P  Har klut å vann...:P
















Var ute en liten tur i sted og skulle ta noen fine bilder av det nydelige været vi har i dag....men alle bildene ble dårlige...har ikke lært meg innstillingene på kameraet enda....så jeg viser dere et annet bilde jeg tok en annen dag det var så fint ute :)  Litt mere tåke i dag da men...like fint :)    
                                                              


Nå skal jeg prøve å komme meg opp av sofaen...har div "oppgaver" som må gjøres...eller husarbeid som det også kalles.......må dukke ned i fryseren også for å finne noe middag til de andre beboerne kommer hjem :)
Skulle vel ha funnet frem støvkluten også....:P

Ha en strålende dag alle sammen!!


KLEM

2 kommentarer:

  1. E vil t Toven:) så fint vinterbilde!!! Her sett man å sniffa nasespray og et halsdrops og litt Paracet...
    D e så kos at du ha fått d blogg:) e innom kvar dag å ser om d e kommen nå nytt:)
    Stooor klæm(,")",)

    SvarSlett
  2. Ja no e dæ jo snart vinter ferie,så då passæ dæ kanskje å ta se ein tur?? :)
    Kor arti at du e innom kvar dag :D:D Ska bi flenkar å kom mæ nye innlægg...:P
    Så må du ha go beiring ;)
    Klæm :)

    SvarSlett