Ha en SUPER mars folkens!!!







;)



mandag 1. februar 2010

just another manic monday...:)

Oi oi oi for en dag!!  Har "fått" så mye nytt å fint i dag...jeg måtte jo fylle opp hylla som står nymalt å lekker på kjøkkenet! (kommer bilder av den snart :P)
Så jeg å min søster Siv dro til Sandnessjøen på shopping :D:D 

Første stopp...Big interiør!
Der fant jeg fannt jeg en vegg klokke,te krukke,et lite sink fat,et litt større sink fat med hjerter og stett og et kubbelys med duft.  Bra start ! Det liker vi :D

Så gikk vi inn på en blomster foretning, der fant jeg en kjempe søt sink boks med motiv på lokket ....syns de er utrolig fine...der var mange varianter...sto mellom den jeg kjøpte og et hjerte formet....skal ha den også...:P må bare vente litt først!
Damen som jobbet der var så gira på alt det nye de snart skulle få inn...det kan jeg godt førstå!  De skulle få inn masse shabby "gammelt" stæsj!!! Hvite bord,hyller,rammer,sink ditt og sink datt,sølv å glass i mange varianter!
Skulle gjærne jobbet på en slik butikk...det må jo føles som juleaften hver gang man får inn nye varer! DET hadde passet meg perfekt :P

Etter dette måtte vi ha en kjapp matbit før vi shoppet oss videre....du vet...uten mat å drikke,duger helten ikke! :P  Ble en "luna" meny på shell....:S  kjapt å enkelt...så full fart fremover....retnig Lysstøperiet!!!
Men ble sååå skuffet når vi kom fram....STENGT!!!  Fy fader asså!!!  :(
Ja ja...var ikke så mye å få gjort med det...tut å kjør videre...! :)

Vi bestemte oss for å vende snuten hjemover...har da butikker der også :P  hihi..
Så da havnet vi på Big interiør...avd Mosjøen! 
Der ble det kjøpt en sink mugge og 4 "smykker" eller hva jeg skal kalle det,for å pynte kubbelysene med :)  2 kroner og 2 franske liljer :)
Så dro vi på Paulson...der hadde de opphørs salg :)  Fant 3 duker i samme serie og betalte bare 200 kr for alle 3! Fant også 2 te-lyse staker i fattigmanns sølv til 100 kr :) 

Siste stopp Bohus...!  Lykke på jord sier jeg bare!!!! Fant den fiineste glass klokken på stett!!!  Den var IKKE på salg...men den måtte helt klart bli med meg hjem...å slik ble det :D  Kjøpte 2 pynte hjerter der også...og en kjøkken håndduk :)
Ville egentlig ha håndduker ala greengate sine....men det var ikke å oppdrive noen steder...så det ble en vanlig hvit....

Da sa jeg meg fornøyd...:D

Var helt ør i hodet når jeg kom hjem kl 16.30,men er jo ikke så rart siden vi hadde vært på veien siden kl 08.00!!!   Er fortsatt helt ør....har tatt masse bilder av tingene, de kommer i morgen :)

Nå er det natta her i huset :)

klem ;)

1 kommentar:

  1. sku tru du skjit pængæ janne!! hehehe. mæn arti mæ nå nytt mæ kvart! _H_

    SvarSlett